onsdag 22. juli 2009

Kjøpsvik the city

Akkurat nå sitter jeg godt planta i skinn stolen nede i kjelleren å ser på tv. Idag har jeg ikke gjort noe spesielt, annet enn å se på tv i alt for mange timer og sotte ved datan. Har faktisk også klart å jogget meg en tur, men den varte ikke lenge siden en måse begynte å stupe etter meg. Hehe
Er jo på den mest sosiale plassen da, nemmelig kjøpsvik. Finnes ikke folk her, å de folkene som er ute er gamle folk som en gang i blant trør seg en tur ! Men de er jo hyggelige da :)
Men hadde aldri klart å bodd på en slik plass som dette, ikke at Andenes er så mye bedre. Men der er det i det minste folk ! går jo bare å teller ned dagene til å komme hjem, det eneste positive her er at det er litt bedre vær :) hihi

Igår gikk heldigvis dagen fort siden vi var i Narvik. Det beste med shoppingen var jo at mamma var med, for da slapp jeg jo å betale (a hihi, snille mamma !
Så var vi en tur på besøk hos noen i familien, Stian og Karen. De har verdens nydeligste jente ! Hun var til å spise opp.. skal legge ut en vidio av henne når jeg kommer hjem, så får dere virkelig en smak av søtsaker ! Etter det måtte vi dra på 50/50 siden Sofie (lillesøstra mi) absolutt måtte ha wesc genser å noe annet. Vi fant jo butikken i siste liten, så snakk om flaks !
Etter det kjørte vi hjem til kjøpsvik igjen, sovnet i bilen siden jeg var så trøtt å sliten. Så var vi hjemme i 10 tiden, å da gikk jeg rett å la meg ! deeeilig
Ellers får dere kose dere vidre, for nå skal jeg opp å lage meg noe godt å spise så skal jeg se på tv ! :) xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar